Friday, February 29, 2008

FEBRUARY CHALLENGE FOTO FRAME...


This picture frame I made it for our February Challenge in our forum... I didn't won, but I'm happy with my work because it will be a beautiful present for my friend Liz that will be visiting Florida in few weeks... and I know she will love it, because this mean our friendship. In the picture is also another friend of ours Rosie...and it was taken from there 2006 visit to Orlando Expo where we got together for the first time... I love this two friends.

3 comments:

Leelee said...

Ive, I knew you had made this frame! It's absolutely beautiful! Love it! Gracias por tu lindo comentario. I can't wait either a ver que hacemos el miercoles que llegamos. Ya la loca de Rosie va a estar alli, asi es que tenemos que inventar algo.

Liz Gil said...

Ive, eres una bella...que hermoso trabajo, y que lindos pensamientos, sin duda la amistad es el regalo mas importante que hay....gracias por ser tan especial para mi, y ten la seguridad que ese portaretrato va a tener un lugar plenamente especial!!!!
te quiero toneladas
Liz Gil

Rosie said...

Primero que nada Leelee por lo de loca- GRACIAS!! jajajajaja

Ive- que emocion amiga me ha dado ver esa foto y ver que estoy en el circulo de amigas. Ya sabes que ustedes son two of my favorite divas!!!

Me encanto tu portaretratos y se que Liz lo conservara con mucho amor.

Ahh y que no se te olvide que Sophia tambien estaba en la foto. jajajaja