Tuesday, March 11, 2008

JOURNAL FOR MY LATIN SCRAP DIVAS ORLANDO REUNION




On March 26, I will be leaving to Orlando, fl, where I'm meeting with my friends from Puerto Rico, Mexico, New York, maybe a friend from Spain and some local girls from Miami will spend 5 days together. We all staying in the same hotel, we are going to the Scrapbook Expo 2008. We are planning in doing things together for this 5 days, having lots of fun, shopping, going to different places in the Disney area.
To keep this memories a made this journal where I want my friends to write a message for me and I will be putting all the pictures of this reunion, actually for some of the girls this will be our second Orlando Expo Reunion, we did it for the first time in 2006.
I'm so excited, I can't wait!!

5 comments:

Aroa said...

Te ha quedado muy chulo, Ive!
Solo de leerte me emociono, seguro que lo vais a pasar de maravilla. Espero poder estar para la tercera reunión, no aguantaría perderme otra oportunidad como esta de conoceros en persona.
Disfrutad al máximo!
Un besote

Rosie said...

Espera mi foto- jejejeje y claro la de Sophia

Liz Gil said...

WOW Ive que lindo y que buena idea!!!!!, estas trabajando bello, amiguita me dio miles de gusto platicar contigo hace ratito!!!!, te mando un fuerte abrazo con todo mi carino

tqmiles de millones de anos luz

Liz Gil

Leelee said...

PUm, Ive! Me mataste! Beautiful! A ver si me animo a hacer el mio!

Sonia said...

Hola Ive
Que trabajo tan bello.
Consegui tu blog en otro que visite... espero que te acuerdes de esta amiga de PR.
Estoy de novata en el mundo blogistico y pase a saludarte.
Saludos tropicales con aires de primavera.
Saludos y muchas bendiciones, Sonia